Rune....

Rune har besök av min brors hund Diesel. En blandning mellan Rottis och schäfer. När brorsan kom hit med hunden trodde vi båda två att det skulle bli stora problem. Diesel gillar nämligen inte andra hanhundar. Men tji fick vi..... dom blev "bästisar" efter någon dag bara. :-) 
Så Diesel fick stanna kvar här hos oss då bror åkte hem till Luleå. Käre bror ska nämligen iväg och jobba på Mallis det lilla kräket (avundsjuk? Vem? Jag???)

Igår var Diesel och hälsade på min arbetskompis och blivande granne. Då jag slutade jobbet åkte jag förbi och tog med Diesel hem till oss. När jag kom hem och  in genom dörren blev jag fullständigt nonchalerad av Rune. Han struntade i att jag kom hem, han var bara överlycklig att få se Diesel.


Så här slapp och slö blir man då man måste uthärda Runes busattacker.



Fulare foto har jag nog aldrig tagit på Rune. Men det blev så fult att det nästan var lite häftigt med ett jättehuvud och mini-kropp.




Åsså sist och minst.. ett foto på Alex. Här är han ny-äten och ligger och myser med Sigge och Lilli.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men snuttenutt så stor och söt han blivit lilla Alexander!

2010-04-25 @ 09:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0