Tack!

tack för alla goa kommentarer. Givetvis är jag jätteglad över att Lilli klarade sig. Hon är ju min stora bebis. :-)

Nu sitter jag här och har semester.... En semester som jag tog för att kunna sköta om och mysa med kattungar. Konstig känsla. Känns som bortkastad semester.

Och ingen Lilli har jag som "stör" mig hela tiden. Nyss rensade jag i kattlådan och då märktes det extra tydligt att Lilli inte är hemma. Hon blir nämligen ALLTID kissnödig då jag rensar lådan och kommer och tränger sig in i lådan.


För övrigt har jag nyss beställt en Pee-wee låda. Någon som har erfarenhet av den? Jag är så leds på all kattsand som letar sig ut i hela huset på något konstigt sätt. Trots att jag har provat diverse olika sandsorter och mattor framför lådan så är det som värsta sandstranden här hemma emellanåt.

Igår efter jobbet tog jag och Rune en sväng på Inlines. Vi åkte in till "stora staden Vellinge", ca 5 km. Jag trodde jag skulle få lite draghjälp av herr Rune då han var full av energi... men ack vad jag bedrog mig. Han sprang så fint, så fint på min vänstra sida hela vägen!!!! :-)

Käre maken fick hämta oss i Vellinge eftersom jag tycker att det är så tråkigt att åka tillbaka.... jag har mina konstiga ideér för mig. Att åka 2.5 km åt ett håll och sedan vända och åka 2.5 km hem känns myyyycket längre och tråkigare än att åka 5 km åt ett och samma håll.  Och 10 km känns för långt för Rune (jajaja... jag erkänner, det är för långt för mig).

Kommentarer
Postat av: gunvor

så väntar manmed spänning på bild av kattebebisen!! Lycka till!

2010-04-10 @ 19:09:33
URL: http://frosta.se
Postat av: Lindoulainen

Ja jag vill åxå veta fortsättningen nu....

2010-04-10 @ 21:07:14
URL: http://web.telia.com/~u31648899/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0