Myspys i soffan



Numera kan det bli rätt så trångt i vår soffa. Så här kan det så ut kvällstid;



Observera att Moa sover...  På detta fotot saknas dock jag och Lilli. :-)




Äntligen har Sigge insett att Rune faktiskt är en hund, trots att han saknar päls.







Rune har en mjuk och go huvudkudde. Att "kudden" med jämna mellanrum släpper ut lite varm luft spelar ingen roll för Rune. Han är inte så finkänslig.




Idag gick jag in på apoteket för att inhandla lite material. Eftersom jag passade på att smita in på apoteket på arbetstid var jag klädd i vita kläder. Kvinnan i kassan såg hur jag gick omkring och letade efter något. Hon kom fram till mig och frågade om jag behövde hjälp och jag frågade om de hade skavsårsplatta. Men det hade de inte. Kvinnan föreslog att jag kunde köpa skavsårsplåster istället, men jag sa att det inte fungerade. Hon undrade då vad jag skulle ha det till. Jag svarade att jag skulle ha det till att tejpa min hunds öron!!!!! Kvinnan såg något konfunderad ut. 


Till slut köpte jag iaf Duodermplattor 5 st á 131 kr!  För några veckor sedan var jag ovanligt arbetsvillig på jobbet (händer inte ofta.. ) och passade på att städa i förrådet och kastade hur många sådana förpackningar som helst där utgångsdatumet hade passerat.  Så typiskt.

Nåväl, så här blev resultatet iallafall:


Vad tycks Linda? Får jag godkänt? Tänk på att det är första gången. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Såå mysigt det ser ut i er soffa, skulle inte ha något emot att ligga där ;)

2010-02-16 @ 00:19:01
Postat av: Lindoulainen

Du får absolut Godkänt. Speciellt eftersom jag misstänker att unge herrn inte var direkt sammarbetsvillig.... Det var det där med potatis säck. När han mor var liten och behövde lite öronstöd så såg jag till att hon var trött (inte så lätt alla gånger med Rune har jag märkt) och sedan la jag hennes haka på mitt knä. Gjorde nog samma sak med hans syster...

2010-02-16 @ 10:39:34
Postat av: Stina

tack Linda. Ska sanningen fram var han jätteduktig faktiskt. Han protesterade inte speciellt mycket.

2010-02-16 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0