Tjockis...

Den 25 januari åkte Lilli iväg och hälsade på Fabio. Tanken är att det ska komma några mini-lillis och mini-fabios runt slutet på mars - början på april.

Om man ser på Lilli så kan man ju gissa att det lyckades.








Att försöka fota just magen på en katt är inte det lättaste. Det blev många märkliga foton när jag höll på.
Men jag fick några roliga också;





Lilli tror att hon är en tiger på savannen. Ibland är det bra att bo i en familj med hundra ungar, där dammsugaren står framme och kan "förvandlas" till ett "bra" gömställe.



Lilli gör sig redo att fälla sitt byte.....




...nämligen en rosa kattleksak.  Duktig flicka. Hon lyckades fälla det stora farliga bytet.





Sigge ligger lugnt och värdigt inne i hundburen och tycker att Lilli är oerhört barnslig och omogen.



PS! Kan meddela för nyfikna bloggläsare att Rune varit och shoppat idag igen. F-n ta honom. Han lyckades lura till sig ett till hundtäcke.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Då får jag gratulera Mormor!!! När beräknas partum?

2010-02-25 @ 19:44:56
Postat av: Stina

tja... det står alldeles i början av inlägget. ;) Slutet av mars, början på april.

2010-02-25 @ 20:00:55
Postat av: Monica R

Spännande:-))



många många foton vill vi se:-)



kram Monica R

2010-02-25 @ 20:34:40
URL: http://mitttvatusentiomedfoton.blogg.se/
Postat av: gunvor

underbara bilder- men om det är ca 4 veckor kvar så är hon väldigt tjock- eller hur??

2010-02-27 @ 19:18:26
URL: http://frosta.se
Postat av: stina

Gunvor - ja hon är en tjockis. :-) Kanske är det många ungar i magen.... men hon är ju byggd som en liten flodhäst även när hon inte är dräktig.

2010-02-28 @ 13:47:06
Postat av: Veronica i Piteå

Bebismage! Hur kommer det sig att det ALLTID är förlossningar på g när vi "umgås" på nåt sätt? Är det inte vi så är det en katt. ;O)

2010-03-01 @ 15:59:36
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig/
Postat av: Stina

Veronica. Tack och lov att det är katt denna gång. Jag känner att jag har gjort mitt på förlossningsfronten. ;)

2010-03-01 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0