Våningssäng???

Jag måste säga att jag har kreativa djur... iallafall Rune. Vad gör man om katterna har lagt beslag på buren och man inte törs säga ifrån till dem? Jo, man gör så här;



Det är inte bara Runes bur som katterna har tagit över. Matbaren har också fallit katterna i smaken. Det kan vara lite svårt att nå upp, men skam den som ger sig.










Jag är jätteförtjust i tulpaner. Denna bukett fick jag av min bästa arbetskamrat Jenni. Vad är vackrast? Tulpanerna eller Lilli? Måste erkänna att jag nog faktiskt tycker att Lilli är något vackrare än en bukett tulipaner. ;)





















Vackraste Sigge måste också få vara med i dagens blogg;









Eftersom Rune redan hunnit bli bortskämd på uppmärksamhet i vår familj så blev han avundsjuk på att jag bara fotade katterna. Han gjorde sitt bästa för att vara i vägen, sno kattleksakerna, hoppa upp på mig och vara i blickfånget hela tiden.





Till slut blev jag leds på honom och sa åt honom att gå och lägga sig. Rune har en mycket märklig sak för sig. Han VÄGRAR att ligga direkt på klinkersgolvet. Han _måste_ ha en filt att ligga på. Så någon lydnadschampion lär han inte bli. Hur skulle det se ut om jag måste kånka med en filt överallt?




Kommentarer
Postat av: Monica R

haha ja, de är verkligen unika i sin personlighet:-)

tack för titten



kram Monica R

2010-02-06 @ 10:59:23
URL: http://mitttvatusentiomedfoton.blogg.se/
Postat av: Veronica i Pite

Klart att Rune inte vill ligga på klinkergolvet! Hur ofta ligger du naken på klinkergolvet? Hahaha!



Mysiga kissar också. Typiskt att dom ska erövra hundarnas liggplatser. ;O)

2010-02-06 @ 12:08:35
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig/
Postat av: Madde

Klinkersgolv är hårda och knögliga... Klart man itne vill ligga på det... Skulel DU vilja ligga på det kanske va? /Syrran

2010-03-03 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0