Fula, fula Rune

Imorse var vi iväg till Trelleborg för ett möte på Kunskapsskolan med äldsta dottern då hon vill börja där till hösten. Under tiden gick dotterns pojkvän, yngste sonen och yngsta dottern ut med Rune.  När jag och mellandottern kom ut till bilen efter mötet berättade dotterns pojkvän och sonen skadeglatt att det kom en mamma med ett litet barn i barnvagn. Barnet hade tittat och pekat på Rune och sedan börjat GRÅTA?!  Så ful är han väl inte? Eller kan det ha varit bilen barnet grät åt? Eller möjligtvis dotterns pojkvän? Eller yngste sonen eller dottern???? Jag fattar ingenting!



Inte nog med det. Då vi var färdiga i Trelleborg styrde jag bilen mot Malmö. Jag och mellandottern skulle klippa oss. Vi parkerade bilen, tog hunden och gick. Vi gick förbi ett café där det satt två tjejer i 20 års åldern. Rune brukar inte gå fram till folk han inte känner så jag hade hyfsat slakt koppel. Av någon anledning fick Rune för sig att han ville hälsa på dom, så han gick snällt fram till dom och dök upp som gubben i lådan. Tjejerna skrek av rädsla. *fniss*

Nåja när jag stod med Rune utanför frissan och väntade på att dottern skulle bli färdig så var en av frissorna tvungen att överge sin kund och komma ut och klappa hunden. Hon måste ha varit en riktig hundkännare hon!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

SÅ måste det ha varit, har du trimmat honmom igen, nu ser han ju sådär snygg ut igen ju, han förtjänar verkligen att vara frisserad =)

2010-06-25 @ 08:10:50
Postat av: stina

jenni ja inte sant?! Mycket mycket finare då han är friserad.

2010-06-25 @ 23:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0