Lyckan är gjord för Rune

Jag har börjat jobba natt. Så imorse när jag kom hem (efter min första natt) var Moa och Oliver på väg till skolan. Jag sprang in och hämtade Rune och sedan följde vi barnen till bussen. När barnen var lyckligt avvinkade gick vi en kort promenad så Rune fick göra nr 1 och 2. Och sedan gick vi in och lade oss och sova. Förstå Runes lycka... först få sova hela natten med husse och Moa, en kort promenad och sedan in och sova hela dagen med matte!!!! För en sovälskande peruan är det himmelriket.

Nåväl, efter middagen gick jag, käre maken och Moa ut med Rune på en lite längre promenad. Så det går ingen nöd på honom.


Rune just hemkommen från promenad.





Man blir väldigt törstig av att springa som ett jehu och hoppa som en känguru i det höga gräset.



Som avslutning två foton på Alex.
Titta så skrynklig han är. Tulle....





Asta la vista!

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt för Rune o ha sällskap dygnet runt!!!

2010-06-02 @ 20:08:26
URL: http://nightwish86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0