nyfriserad Rune

Igår började jag att frisera Rune. Eftersom jag har fem ungar som jag har klippt då de varit små så anser jag mig ha liiiite vana vid att klippa. Men Rune är sämre på att sitta still än alla fem ungar tillsammans. Så slutresultatet är ju inte det bästa.... (smart drag att skylla på hunden, när det är frisören som är kass?)







Lite fintrimning kvar. Men både hund och frisör var leds för idag.



Eftersom Alex inte ska stanna hos oss resten av sitt liv så har vi verkligen försökt att lära honom att inte vara uppe på bordet.... resultatet av vår uppfostran ser ni här:

Sådan moder sådan son?


Så här ser Alex ut när han är arg.... vilket inte händer ofta. Men Alex gillar inte min brors hund och ser ut så här då Diesel kommer för nära.


Nä nu ska jag gå och jaga ner Alex som sitter på köksbordet och käkar ost.... Eller kanske inte. Han är ju så liten och söt..... ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Va söt Rune är i sin nya frisyr...

2010-07-06 @ 13:56:22
URL: http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0