Sockerbit

Igår råkade äldste sonen tappa en sockerbit på golvet. Rune har, hos oss, aldrig fått smaka socker... så igår var premiär för honom.
Han funderade länge och väl vad det var för något. Smakade lite, spottade ut, tog upp den igen, smaskade lite, spottade ut osv.











Ska sanningen fram så tror jag att han föredrar Frolic. :-)


Lille Alexander är redan en datanörd... han har kommit på att datorn är en varm plats att ligga på. Imorse när jag steg upp hade han (eller Lilli) öppnat 236 fönster!!!!!!!!!



Alex måste vara världens lugnaste kattunge. Han har aldrig hoppat upp på bordet, han har (peppar, peppar) inte klöst på våra skinnmöbler, inte tuggat på sladdar (peppar, peppar igen). Det enda "hyss" han har gjort är att han som ni ser ovan, ligger på datorn och att han vässar klorna på min rottingkorg där jag har garn. Men båda "hyssen" har han lärt sig av sin mor.

Kommentarer
Postat av: Oliver

Han biter ju visst på sladdar

2010-06-16 @ 12:29:11
Postat av: Agnieszka

Alex verkar vara som hans pappa- Fabio. Lugn, rar...

Alex är jätte söt och växer så snabbt.

mvh Agnieszka

2010-06-16 @ 12:56:44
Postat av: Veronica Fägnell

Jaaa...236 fönster.... Det säg ju att katter är nyfikna! dom hade nog mycket att kolla på internet medans ni sov. Hahahah!

2010-06-16 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0