17 grader i skuggan...

Vilket underbart väder vi hade igår. Jag och Rune tillbringade mycket tid utomhus. Men eftersom jag var lite orolig över att han skulle bränna sig fick jag sätta in honom efter ett tag. Nåja, tvinga är rätta ordet. Han ville inte alls gå in, utan han ville njuta av solen och värmen som vi andra. Tänk att det inte är så länge sedan jag fick tvinga ut honom... och nu får jag tvinga in honom. Aldrig är han då nöjd.


Vårkänslor??




Tjoohoooo, det spritter i kroppen.




Njuter av solen.




Får jag pinnen matte??? Min pinne... Snälla matte, får jag pinnen????





Jag fick pinnen. Bäst att sticka innan hon tar tillbaka den!!!!




Igår träffade jag Runes bror Diego. Mycket fin pojke. Hans skall var mörkt och grovt, lite skillnad från Runes som är gällt och pipigt. Diegos matte Cherry hade gjort honom så fin. Så nu måste jag plåga Rune och göra honom lika fin i ansiktet. Och du Cherry.... jag kommer att säga åt Rune att det är ditt fel. Så bli inte förvånad om han biter dig i benet på måndag.



Och så 2 foton speciellt till alla som bor i övre delen av sverige.... *flinar elakt*





Jag måste ha varit skåning i mitt förra liv. Jag älskar den tidiga våren, rapsfälten som är så gula att det gör ont i ögonen, det platta landskapet så man ser hur långt som helst, dialekten, rökt ål (eller rögad eål som de säger), närheten till danmark. Ja jag älskar skåne helt enkelt!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi hade nog bara hamnat fel från början =) Skåne is the shit liksom!!

2010-03-27 @ 12:13:07
URL: http://www.petrasundberg.se
Postat av: Julia

Nu tycker jag du är lite elak.. Vill också ha sol, värme och blommor, inte kyla, blåst och SNÖ.. ;P haha

2010-03-27 @ 15:11:10
URL: http://entin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj vad snygg kille Rune börjar bli! Han blir en helt annan hund med lite mer färg på kroppen.

2010-03-28 @ 13:42:52
URL: http://hannaohundarna.wordpress.com/
Postat av: Gaija

suckar djupt



Här snöar det. Och så snöar det... Och så snöar det lite till... Nu räcker snön upp till fönsterna. =O( Jag är less! Jag tror inte att snön någonsin kommer att försvinna. Vi bor i ett vitt hav av snöeländet!



2010-03-28 @ 17:46:42
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0