Inlines och hundbajs.

Idag blev jag så inspirerad av min kära vän Jenni som är värsta hurtbulle-sorten (sådana borde förbjudas för övrigt), och ville ut och åka Inlines med Rune. När man har tonåringar i huset så är sällan saker där de ska vara. Om man dessutom har ungefär samma storlek på fötterna så händer det att ens skor och andra skodon, såsom Inlines försvinner.... Detta har nu hänt mina Inlines. De har försvunnit. Skickar sms till tonårstjejerna, men ingen visste något utan båda två hänvisade till den andra systern. Hm....

Till slut hittade jag någon annans Inlines och snörade på mig dem. Uppmärksammade att de var väldigt stora, storlek 43 och jag har storlek 38.  Det är typ tusen år sedan jag åkte Inlines senast.

Jag ber er nu att sätta er bekvämt, se denna synen framför er; en halvfet 38-åring som snubblar fram med viftande armar i alltför stora inlines. Lägg till en hoppande och skällande hund som antagligen håller på att skratta ihjäl sig åt matte. Den halvfeta kvinnan som viftar och snubblar,  svär och skäller på den hoppande skällande hunden.... mitt i alltihopa upptäcker den halvfeta kvinnan att hennes inlines saknar BROMS!!!!

Inlines-turen blev inte alltför lång, utan jag vände om och åkte hem och ägnade mig istället åt att plocka upp hundbajs från gräsmattan. Det kändes som en mer passande aktivitet.


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jag ser synen...:-))))

2010-03-10 @ 15:36:55
Postat av: Veronica i Piteå

Plocka hundbajs är mycket bättre än åka inlines med hund!



Fråga mig! Jag krossade svanskotan när jag åkte med blandisen vi hade. Du kommer väl ihåg Samira? Huvva så hemskt det var!



Skönt att du klarade dig helskinnad. =O)

2010-03-10 @ 15:50:29
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig/
Postat av: Lindoulainen

He he he Mina hundars uppfödare har ett helt gympaprogram utvecklat just med tanke på bajsplockningen så snart är du vältränad =)

2010-03-10 @ 15:53:53
URL: http://web.telia.com/~u31648899/
Postat av: Anonym

Oohahhha, asg, ser dig, å det e jätte fin, men skulle väldigt gärna följa med dig på en tur i morgon kanske?

2010-03-10 @ 16:51:05
Postat av: Stina

Kusinen - fint va? ;)



Veronica - klart jag minns Samira.



Linda - det gymprogrammet borde jag ha. Be dem skriva ner o skicka till mig. ;)



Anonym - visst kan vi ta en tur. Men det skulle vara trevligt att veta vem du är först. ;)

2010-03-10 @ 16:59:26
Postat av: ewelinah

Ha-ha-ha.. jag ser det, jävlar, mardrömmar för livet. :-(

2010-03-10 @ 21:01:07
URL: http://duvethonewelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0