Tjocka Berta-

Jag tyckte att det var dags att fota lite mer på Lilli idag. Här är resultatet (.... one point goes to....)




Lite morgontvätt. Inte det lättaste att nå överallt... men lilli gör så gott hon kan.








Oj, hon måste ha varit smutsig och smakat riktigt äckligt att döma av hennes grimas.





Ett tu tre dök den här filuren upp i kameralinsen... Svartsjuk så det förslår.





Han blev raskt förpassad till sin bädd av dumma matte. Någon gång måste jag ju få fota någon/något annat än Rune.




'









Lille Sigge låg och vilade i deras elementbädd då jag kom och störde honom. Kanske därför han ser så sur ut? Men Sigge väckte mig halv fem imorse eftersom han var jääättehungrig och skulle dö av svält om han inte fick mat OMGÅENDE. Iallfall lät det så på hans ylande!!!! På min lediga dag!!!! Han var billig må ni tro.





Kommentarer
Postat av: Jenni

Så fina de är =)

2010-03-26 @ 14:08:39
Postat av: gunvor

ja det var lite "före"-bilder, nu väntar vi med spänning på "efter" måste vara dags väldigt snart??

2010-03-27 @ 10:03:57
URL: http://frosta.se
Postat av: stina

Gunvor - ja jag tror att det blir tisdag, onsdag eller torsdag. Vi får se.

2010-03-27 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0