Våffeldagen

Idag är det, som de flesta vet, våffeldagen.  Rune iakttog mig noga då jag stod och gräddade våfflor. Han hoppades att det skulle trilla ner en och annan smula. Men det är ju bara våffeldagen en gång per år, så Rune fick en alldeles egen våffla. Med både sylt och grädde. Jojo, är det våffeldag så är det.


Är det till mig???



Är det möjligt att det är min?








MUMS!!!



Jag tycker att Rune har en oroad blick.. han är nog livrädd att någon av katterna ska komma och vilja smaka...





F-n att man inte ens kan få käka våfflor ifred utan att du ska stå och fota mig hela tiden!!!!




Lilli stackaren är så tjock att hon knappt kan ligga numera. Men nu handlar det om dagar....

Kommentarer
Postat av: Gaija

Det heter Vofflor! Faktiskt.... Och det är hundar som ska äta Vofflor! Det hörs på namnet! Idag, en hel dag försenat, ska vi äta vofflor! det har min mamma lovat. Sen kanske resten av familjen får smaka... Men bara smaka.

2010-03-26 @ 12:16:43
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0