Bildbomb!!!!

Det verkar som att det var något fel på minneskortet i kameran. Nu har jag hittat ett annat minneskort och därefter har kameran fått jobba minsann.....


Alexander visar upp att han minsann börjat få (hugg)tänder. Det är bra att ha tänder tycker Alexander. Speciellt då man ska bita sin fostermor i hakorna!





Tänder är också bra att ha då man äntligen fått börja äta annat än mjölkersättning.






Ser ni likheten med Dunderklumpen?






Vad är det Alexander spanat in????






Alexander smyger sakta fram emot bytet....





ATTACK!!!!! Mammas svans är snart infångad av Alexander!





Efter den attacken blev Lilli arg på Alexander och han blev förpassad i säng!



Idag fick Rune besök av sin kära Isa. Hundarna tog med sig sina mattar ut på en Inlinestur. Det blev en snabb tur. Aldrig har väl 6 km åkts så fort. Isa ville hela tiden ligga i täten och Rune ville hela tiden ikapp Isa. Inte för att springa förbi henne, utan för att kunna pussa på henne. Isa är ju en sån där korkad, menlös Golden så hon förstod inte det utan sprang och sprang allt vad hon kunde för att komma före Rune. Själv fick jag koncentrera mig allt vad jag kunde på att hålla balansen. Inte det lättaste i 120 km/h.

Efter inlinesturen såg Isa ut så här......


Snacka om lååååååååååååååååång tunga!  Rune gjorde sitt bästa för att få igång Isa till lek. Men Isa orkade knappt fräsa ifrån till Rune och än mindre leka.





Kommentarer
Postat av: Petra

Vad han växer den lille geten =)



Och Isa måste ha den längsta hundtunga jag någonsin sett!! =D

2010-05-06 @ 16:27:18
URL: http://www.petrasundberg.se
Postat av: Jenni

Ja lång tunga fick hon, men det där med korkad vet i fan, Rune fick lång näsa,ha där fick du,tycker allt att Isa är smartare än en genomsnittlig Golden, tyskar däremot... Alexander är iaf sötast!!

2010-05-11 @ 06:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0