Nya foton.

Egentligen har jag inte tid att fotografera eller blogga just nu.... men när jag gick förbi dotterns rum där katterna bor för tillfället, så såg jag hur Lilli tvättade Alexander. Han uppskattade det inte utan vred och vände på sig samtidigt som han skrek som en stucken gris. Jag rusade iväg och hämtade kameran men Lilli blev störd av fotograferandet och slutade tyvärr att tvätta Alex. Jag passade dock på att ta två foton då jag ändå hade kameran i min hand.



Lilli ger mig onda ögat.... Det ser nästan ut som att hon inte uppskattade att jag kom och störde???






Alexander är fortfarande lite lortig här och där, men bedårande söt ändå. Tycker jag iallafall.... .

Kommentarer
Postat av: Monica

Ååå sicken sötis!!Du hade honor!!Kul!/Kramar Moja

2010-05-07 @ 11:31:53
Postat av: Anonym

Monster katt!!!

2010-05-07 @ 21:50:28
Postat av: Jenni

Kan bara hålla med =)

2010-05-11 @ 06:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0