Suck.

Kameran krånglar. Då jag försöker sätta igång den får jag ett felmeddelande - formatera minneskortet med hjälp av kameran. Jag trycker på formatera - men inget händer. Någon som är kunnig och kan förstå sig på detta? 
 
Nåväl, detta får bli ett inlägg utan foton. Ett tråkigt inlägg med andra ord.

 Alexander växer och växer. Han har vissa gemensamma drag med Dunderklumpen.

 
Kaxig är han också. Igår satte jag ner honom på köksgolvet. Ett golv som vore enormt och oändligt för en  normal 4 veckors kattunge, men inte för Alexander. Han studsade omgående iväg till Rune och gav Rune ett rapp över nosen!!! Herregud.. vad är det för ett monster vi uppfostrar?!

Jag var iväg med Sigge och scannade hans hjärta i söndags. Sigge tyckte att det var spännande att titta på alla andra katter, men tyckte att jag var en sträng matte som inte lät honom undersöka allt och alla.  Veterinären trodde att det skulle gå att scanna Sigge i vaket tillstånd... *moohaahaaa* 
 Hur tänkte han då? Inte alls kan jag tänka. :-) Sigge är ju som en hal ål och vildare än vildast då han sätter den sidan till.

Veterinären gav upp efter max en minut och sedan fick Sigge sova....
Tyvärr visade scanningen att Sigge har mild HCM. Mer information om HCM finns här


Kommentarer
Postat av: Veronica F

Har du en kortläsare? I så fall kan du formatera den genom att göra det i datorn. Brukar gå både fortare och lättare.

2010-05-04 @ 16:46:30
Postat av: stina

har försökt med det, men det fungerar inte. :- (

2010-05-04 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0