Houdini har en läraktig elev....

Rune har redan lyckats lära Ernestoh hur man ska göra för att öppna dörrar!!!! Han är snabblärd den lille fransosen.

Imorse när jag kom hem från jobbet gick jag in i sovrummet och tog på mig pyjamas, tog mitt täcke och min kudde och skulle gå ner i källaren o sova. Ernestoh smög sig in i sovrummet, in under Fredriks täcke och försökte sitt bästa för att vara osynlig. Jaja, sa jag.... Ligg du där om du vill. Jag ska gå ner i källaren och sova. Stackars Ernestoh!!!  Han som kämpade så för att jag inte skulle upptäcka honom. Hundarna får nämligen inte sova med mig när jag har jobbat. Jag tycker att det räcker med att de sover på nätterna, de behöver inte sova dygnet runt. Vare sig Ernestoh eller Rune håller med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0