Mysproppar

Mina hundar är fantastiska. Utomhus är dom väldigt aktiva, nåja Rune i alla fall. Ernestoh trivs bäst nära nära mattes ben. Och inomhus är dom lugna och trivs allra bäst i knät.












Idag har Ernestoh varit modig och riktigt våglig om han får säga det själv. Vår tvättstuga ligger nere i källaren. Och hittills när jag har gått dit ner har Rune följt med mig medan Ernestoh har stått kvar uppe och gnällt. Han har inte tordats gå nerför trappan. Men idag tog han steget.... och trappstegen ner till källaren. Det var en stolt hund som kom ner till mig i tvättstugan. :-)


Kommentarer
Postat av: INA

Duktiga killen!!

2011-01-30 @ 20:48:32
URL: http://pyttestors.webs.com
Postat av: Jenni

Dom är sååå fina dina vovvar <3

2011-02-01 @ 09:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0