det blev en dag på stranden......

Jag måste erkänna att jag är en värdelös bloggare. Det händer ingenting, ingenting, ingenting och sedan helt plötsligt händer det....
Jag och Petra tog med oss våra hundar + två kineser och tog en strandpromenad.
Lulle Lille väntar på att vi ska hinna ikapp.
Cesar försöker sätta på Rune varpå Ernestoh kommer och ska skydda storebror....
Rune är en duktig storebror och hjälper lillebror att komma upp på den stora stenen.
Sötaste Ernestoh
Se sån stil han har min Rune
Den vackraste Xolon jag vet; Herr Cesar.
Petra är tvingad till att bli fotograferad.
En av Runes favoritsysselsättningar är att reta den lilla svarta kinesen.
Kinesen uppskattar inte Runes retstickefasoner. Undra förresten vem som influerat Rune i retstickefasoner???? Kan det vara matte?
`
Ernestoh spanar.
SchnyggCesar.
Å schnyggRune
Ernestohs vackra profil. Nog är han bedårande?
Tok-Rune kommer flygandes.Inget fel på hans öron ju????
Kärlek!!!!! Petra pussar om lille Ernestoh.
Ernestoh poserar
Jag lovar. Det ÄR hundar. Om än de ser ut som monster!!!
Här har jag satt mig i bilen för att Petra skulle fota Ernestoh. Han gömmer sig nämligen bara bakom mig när jag ska fota honom.
Over and out!!

Kommentarer
Postat av: stina

märkligt. Nu hände något konstigt med min text. Saknas massor med utrymme mellan foto o text ju. Nåja, jag hinner inte fixa det nu. Får dona med det när tid finnes

2011-03-25 @ 09:26:37
Postat av: Freddan

Oj vilka fina bilder...profilbildern på nakenfisarna gillas mest :)

2011-03-25 @ 09:29:02
Postat av: Lindoulainen

Helt UNDERBARA bilder. Kanske läge att dels uppdatera lite om Rune och kanske lägga in Ernestho på perrosidan??

Jag har STORA planer på att faktiskt få den berömda tummen ur. Och om inte annat så skulle jag gärna lågga in Runes pose bild på min hemsida. Och Ernestho... SNYGGA muskler =)

2011-03-25 @ 10:20:59
URL: http://www.lindoulainen.se
Postat av: Stina

Vassegod, bara att låna Linda

2011-03-25 @ 13:50:30
Postat av: Mia

Vilka snygga bilder!!! Rune e såååå sööt o Ernerstho e såå vacker!!!!!! ja vill komma ner o träffa honom.......... o Rune me så klart...

2011-03-27 @ 13:26:56
URL: http://nightwish86.blogspot.com/
Postat av: Stina

Mia - du är varmt välkommen

2011-03-27 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0