Sprudlande hormoner.

Nu är det vår!!!!! Rune är full i hormoner och har vårkänslor. I lördags pös han iväg när jag var upptagen ute på gården... Ett, tu, tre så hade jag bara en hund. Tack och lov hittade grannen honom och kom hem med honom. Tack snälla granne!

Idag när jag var ute och tog frisk luft så försökte han smita iväg när jag inte hade full koncentration på honom. Otur för honom så upptäckte jag det då han bara hunnit bakom knuten. Skamset kom han tillbaka då jag kallade.

Släpp fångarne loss - det är VÅR!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe heja Rune!!!!!! Han vill väl bara ut på lite äventyr!!

2011-04-02 @ 11:43:59
URL: http://nightwish86.blogspot.com/
Postat av: Jenni

Bra att få stopp på honom iaf, han är en duktig kille ;)

2011-04-11 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0